ႀကဳိဆိုပါသည္

♥♥သံေယာဇဥ္ပင္လယ္မွႏွင္းဆီကလိႈက္လွဲစြာျကိုဆိုပါ၏..အလယ္ေ၇ာက္လာသူအားလံုးကိုအထူးပဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္..လႈပ္လႈပ္သဲ၇င္တြင္းစကားေလးေတြအန္ခ်ရာပင္လယ္..Roseayemaung@gmail.comမွာေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ျကပါေစ.♥♥.

Friday, May 25, 2012

**ဒဏ္ရာတစ္ခုရဲ ့ ေလွ်ာ္ေၾကး **အပိုင္း(၃)

 ေမာင္လြမ္းဆု (၀တၳဳ)


ေဒၚခ်ယ္ရီ တစ္ေယာက္အိပ္ခန္းထဲက ကုတင္ေပၚတြင္ သူကို နွင္းဆီအနီေရာင္ေတြနဲ ့လိုက္ေႏွာက္ယွက္ေနတာ ဘယ္သူလဲဆိုတာကို စဥ္းစားေနခ်ိန္မွာပဲ
သူမရဲ ့ ဟန္ဖုန္းေလး ျမည္လာပါေတာ့သည္။
..............ဟဲလို...ဟုတ္ကဲ ့ ခ်ယ္ရီပါ....ဘယ္သူပါလဲ ရွင္..
......မမလား...
..ရွင္...
ေဒၚခ်ယ္ရီ တစ္ေယာက္ ဖုန္းထဲ က မမလားဆိုတဲ ့စကားကိုၾကားျပီး တစ္ခ်က္ေတြေ၀သြားတယ္။
...မင္းဘယ္သူလဲ...မင္း ငါ့ကို သိလို ့လား..
..မမ က်ေနာ္ကို မသိေပမယ့္ က်ေနာ္မမ ကို သိခဲ ့တာၾကာျပီ...
...ေနပါအုံး ငါမၾကိဳက္တဲ ့ နွင္းဆီပန္း အနီ ေတြ နဲ ့ လိုက္ေနွာက္ယွက္ေနတာ မင္းလား..
..လိမ္တာကို မၾကိဳက္တဲ ့ က်ေနာ္အတြက္ေတာ ့ မလိမ္ပါဘူးဆိုရင္ေရာ...
...ေအာ္..ဒါဆိုမင္းေပါ ့...ဘာသေဘာနဲ ့ ငါ ့ကိုလိုက္လုပ္ေနတာလဲ..
...အခုလို တကူးတက အခ်ိန္ကုန္ခံျပီး လိုက္လုပ္ေနမွေတာ ့..ဘာသေဘာလဲ ဆို တာ က်ေနာ္ဘက္ကေျပာျပစရာ မလိုဘူးထင္ပါတယ္..
...မမလဲ ..ကေလးမဟုတ္ေတာ ့ပါဘူး...
....မင္း.. ရူးေနတာေတာ ့ မဟုတ္ပါဘူး...ေနာ္..
..ဟဟ..လူတစ္ခ်ိဳ ့ ေျပာတာေတာ ့ အရူးစကားက မွန္တတ္တယ္..
..ေတာ္ျပီ... မင္းကို ငါ စကား အမ်ားၾကီး မေျပာခ်င္ဘူး..မင္းဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ ့ ငါ့ ကို အခုလိုလုပ္ေနတာလဲ ေျပာ..
..လူတစ္ေယာက္ ကို စိတ္မ၀င္စားပဲ နဲ ့ ေတာ ့



့ဘယ္သူက အခ်ိန္ကုန္ခံ ျပီး လုပ္ေနပမလဲ..
..ဒါဆို ..မင္းက ငါ ့ကို စိတ္၀င္းစားတယ္လို ့ ဆိုလိုတာေပါ ့...
..ဒီေနရာက်ေတာ ့ လဲ မမကအရမ္းေတာ္သြားျပန္ျပီ...သိပ္မွန္တာေပါ ့...
..မင္းက လူတစ္မ်ိဳး ပါလား.. တစ္ခ်ိဳ ့ ေယာကၤ်ားေတြ ဆို ကိုယ္စိတ္၀င္စားတဲ ့မိန္ကေလး ၾကိဳက္နွစ္သက္တာေတြ နဲ ့လမ္းခင္းၾကတယ္..
..အခုေတာ ့ မင္းက ငါ မုန္းပါတယ္ ဆိုတဲ ့ အရာနဲ ့စျပီး လမ္းေၾကာင္းခင္းတယ္...အဲဒါဘာသေဘာလဲ...
..က်ေနာ္က မမ ကို အျမဲတမ္း စိတ္တို စိတ္ဆိုးေနတာကို ပဲျမင္ခ်င္တာ..
..မင္းေျပာေတာ ့ ငါကို စိတ္၀င္စားတယ္ ေနာက္ျပီး စိတ္တို စိတ္ဆိုးေနတာကိုပဲ ျမင္ခ်င္တယ္ဆိုေတာ ့..မင္းစကားကိုလဲ မင္းျပန္စစ္ၾကည့္အုံး..ငါ ကေလးမဟုတ္ဘူး..
..က်ေနာ္စကား က သိပ္အဓိပၸါယ္ရိွပါတယ္....မမကို စိတ္၀င္စားတာ အဲလိုစိတ္တို စိတ္ဆိုးတာေလးကို စိတ္၀င္စားတာ...
...ဘာျဖစ္လို ့....
..မမက အဲလိုစိတ္တို စိတ္ဆိုး ေနရင္ အရမ္းလွတာ....
...အမယ္..မင္း နဲ ့က်မွ ပဲ စိတ္တို စိတ္ဆိုးေနတဲ ့ပုံ က လွတယ္ရိွေသး...
...ဟုတ္တယ္ က်ေနာ္ ကေတာ့ ျဖစ္နိုင္ရင္ မမကို တစ္သက္လုံး အဲ လို စိတ္တိုစိတ္ဆိုးေနတာကိုပဲ ျမင္ခ်င္တာ..
...ဘုရားေရ... ေတာ္ျပီ မင္းကို ေပးဖို ့အတြက္ ငါမွာ အခ်ိန္ေတြ အဲေလာက္အမ်ားၾကီး မရိွဘူး ...ဒါေတာင္ လြန္ေနျပီ စိတ္မ၀င္စားဘူး..ဒါပဲ..
ဒီလိုနဲ ့ပဲ ေဒၚခ်ယ္ရီဘက္က ဖုန္းကို ပိတ္သြားပါေတာ ့တယ္။ က်ေနာ္လဲ စိတ္ထဲကေန ခင္မ်ား မာနေလာက္က ေတာ ့ ရႈိင္းထက္ဆိုတဲ ့ေကာင္က ရယ္တာေပါ့။
ေဒၚခ်ယ္ရီ တစ္ေယာက္လဲ ဒီလို အျဖစ္မ်ိဳး သူ ့ဘ၀မွာ တစ္ခါမွ် မၾကဳံခဲ ့ဘူးေတာ့ ရင္ထဲ မွာေတာ ့တစ္မ်ိဳးျဖစ္၍ေနပါေတာ ့သည္။
ဒီေန ့ကေတာ ့ သူရုံးကအဆင္း ကားေပၚမွာ နွင္းဆီပန္းစီးကိုေတြ ့လိုက္ရေတာ ့ ။
ဒီေကာင္ ေတာ္ေတာ္ ေတာ ့ လြန္ေနျပီ.......
သူမ ရဲ ့စိတ္ထဲ မွာ စိတ္တိုလိုက္တိုင္း ျပန္ၾကားေယာင္မိတာက (မမက အဲလို စိတ္တို စိတ္ဆိုးေနရင္ အရမ္းလွတာ..)
အခုေတာ ့ နွင္းဆီပန္းစီးကို ေတြတိုင္း မသိဖာသာ...ကားေအာက္ကို ပစ္ထည့္ျပီး ေမာင္းေမာင္းသြားေလရိွပါတယ္။
ဒီေန့ ေတာ ့ က်ေနာ္ေနတဲ ့ ေရႊစံပယ္ရိပ္မြန္ေရွ ့က (ဗစ္တိုးရီးယား) ကုန္တိုက္ေရွ ့မွာ သူ ့ကားရပ္ထားတာကိုေတြ ့လိုက္ေတာ ့က်ေနာ္လဲကားကို သူ ့ကားထြက္လို ့မရေအာင္
ေဘးတည့္တည့္ ကေနပိတ္ရပ္ျပီး အေဆာက္ဦး တစ္ေနရာကေနခိုးၾကည့္ေနပါတယ္။က်ေနာ္လဲ ကားကို ခဏရပ္တဲ ့ပုံစံျဖင့္ အခ်က္ျပမီးေလးကို ျပထားလိုက္ပါတယ္။
ခဏၾကာေတာ ့ ေဒၚခ်ယ္ရီဆင္းလာျပီး။
...ဒုကၡပါပဲ ဒီကား ကလဲ ေဘးတည့္တည့္ လာရပ္သြားတယ္.....(ေတာက္) ဆိုျပီး တက္တစ္ခ်က္ေခါက္ျပီး ဟိုၾကည့္ ဒီၾကည့္ ၾကည့္ေနပါတယ္။
သူမ ကားေဘးမွာ ခါးေထာက္ျပီး စိတ္တိုေနပါတယ္။အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူ ဟန္းဖုန္းေလးကျမည္လာပါတယ္။
....အေရးထဲ ဒီဖုန္းက တစ္မ်ိဳး..
..သူ့ ့ရဲ ့အလုပ္ကိစၥ ထင္ပါရဲ ့ ကားေလးကို မွီျပီး ဖုန္းေျပာေနခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ္လဲ သူမျမင္ေလာက္တဲ ့ဘက္ကလွည့္ျပီး ကားထဲကို အတင္း၀င္ကာ ေမာင္းထြက္ခဲ ့ရပါေတာ ့တယ္။
သူမ ဖုန္းေျပာျပီးေတာ ့ ကားဘက္ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ ့ က်ေနာ္ကား က မ၇ိွေတာ့ ပါဘူး။
..ေဟာေတာ္......) ဟိုကားေတာင္ ဘယ္အခိ်န္ထြက္သြားလဲ မသိလိုက္ဘူး..ရန္ေတြ ့မို ့ရိွေသး..။

က်ေနာ္ ညဘက္ေရာက္ေတာ ့ဖုန္းေခၚလိုက္ပါတယ္။ သူလဲ က်ေနာ္မွန္း သိေတာ ့ စကားသံက မာမာနဲ ့။
.....ေျပာ....ဘာကိစၥလဲ..
...ဟဟ... အဲလို စိတ္တိုေနတဲ ့ေလသံေလးပဲ ၾကားခ်င္တာ.....
...မင္းေနာ္...
..မမ အခုဆိုရင္ ေန ့တိုင္းစိတ္တုိစရာေတြ နဲ ့ပဲ ေတြ ့ေနရတယ္ေနာ္...
...အဲဒါ မင္း သက္သက္ ငါ ့ကို လုပ္ေနတာမဟုတ္လား...
...က်ေနာ္ မမကို ေျပာျပီးျပီပဲ မမ ကစိတ္တိုရင္ လွပါတယ္ဆို..
..ေတာ္ အဲ ့ စကားမၾကားခ်င္ဘူး..
..ညေနက (ဗစ္တိုးရီးယား)ကုန္တိုက္ေရွ့ မွာ ငါ ့ကားကို ပိတ္ရပ္ထားတဲ ့ကား မင္ကားဲ မဟုတ္လား..
...မလိမ္တတ္တဲ ့ က်ေနာ္အတြက္ေတာ ့ မ ထင္တာ မွန္မယ္ထင္ပါတယ္...
...အမယ္ေလး....ဘယ္အခ်ိန္မ်ား ကားေပၚကို ခိုးတက္ျပီး ေမာင္းထြက္သြားလဲ မသိဘူး..ဒီမွာရန္ေတြ ့ဖို ့ေစာင့္ေနတာ..
..က်ေနာ္က ခိုးတက္ျပီးေမာင္းထြက္သြားတယ္ထင္ရင္ေတာ ့ မမ မွားေနပါတယ္...မမ လိုိလို မမ မျမင္ရတာမဟုတ္လား..
..မင္းအေရွာင္းအတိန္း ေကာင္းတုံးေတာ ့ေရွာင္ထားေပါ ့..
..က်ေနာ္မေရွာင္ပါဘူး မမကို ေတြ ့ခ်င္ေနတာပါ....
..မင္းက ေတြခ်င္လဲ ငါကမေတြ ့ခ်င္ဘူး..
..မေတြ ့ခ်င္ဘူး ဆို တာ ရင္ထဲ က စကားေသခ်ာလို ့လား...
..ေတာ္ျပီ ...အရည္မရအဖတ္မရ စကားေတြ မေျပာခ်င္ဘူး..ဒါပဲ..
ေဒၚခ်ယ္ရီဖုန္းပိတ္သြားပါေတာ ့သည္။
ေဒၚခ်ယ္ရီ တစ္ေယာက္ဖုန္းကို ပိတ္ျပီး။ သူမစဥ္စားေနပါေတာ ့သည္။
(...ငါ သူကို စိတ္၀င္စားေနျပီလား...အခု ငါမုန္းပါ တယ္ဆိုတဲ ့ နွင္းဆီပန္းေတြ ကို ငါဘာေၾကာင့္ ေမွ်ာ္ေနမိပါလိမ့္...မဟုတ္ေသးပါဘူး..ငါသူ ့ကို လူလဲ မျမင္ဖူးဘူး..နံမည္ေတာင္ဘယ္သူလဲ ဆိုတာမသိေသးဘူး..)
(လုံး၀ အဓိပၸါယ္မရိွဘူး ..ေနာက္တစ္ခါေတာ ့ သူနံမည္ကို ေမးကို ေမးမွျဖစ္မယ္...)

သူအဲလို က်ေနာ္ကို ေမွ်ာ္လင့္ တဲ ့အခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ္ နွင္းဆီလဲ မပို ့ေတာ ့ပါ ဖုန္းလဲ မဆက္ေတာ ့ပါ။

ေဒၚခ်ယ္ရီ ေတြးေနပါေတာ ့သည္။
......အခုတေလာ နွင္းဆီပန္းလဲ မလာ ဖုန္းလဲ မလာ သူတစ္ခုခုမ်ားျဖစ္ေနျပီလား...
....အခုဆို တစ္ပါတ္ေတာင္ ရိွေနျပီ...
..ငါ သူဖုန္းကို ေခၚလိုက္ရင္ေကာင္းမလား..
..မဟုတ္ေသးပါ ဘူး..ငါ ့ဘက္ကေတာ ့သိကၡာအက် မခံနိုင္ပါဘူး...
..သူနံမည္ကို ေမးခ်င္ပါတယ္ဆို မွ...
ေဒၚခ်ယ္ရီတစ္ေယာက္ အိပ္ယာေပၚမွာ ဖုန္းကေလးကို ၾကည့္ကာၾကည့္ကာ ျဖင့္ ေနမရထိုင္မရျဖစ္ေနပါေတာ ့သည္။
ဒီေန ့ေတာ ့ ေဒၚခ်ယ္ရီ ရဲ ့ ျခံေရွ ့ စာတိုက္ပုံးေလးထဲ မွာ စာတစ္ေစာင္ေရာက္ရိွလာပါသည္။
အိမ္ေပၚ မိေထြးမွ ယူလာျပီး ဒီမွာ မမ စာ.....
...ေအး....ယူခဲ ့....
က်ေနာ္ တိုက္ကြက္ေျပာင္းလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
စာအိတ္ ရဲ ့ေခါင္းစဥ္က။
မမ အတြက္ ရိႈင္းထက္..
မမ က်ေနာ္ ေနမေကာင္း ျဖစ္ေနပါတယ္ က်ေနာ္နွင္းဆီပန္းေတြလဲ မပို ့ေတာ ့ပါဘူး
ဖုန္းလဲ မဆက္ေတာ ့ပါ ဘူး. က်ေနာ္ မမ ကို ဘယ္ေလာက္ပဲ ၾကိဳးစား ၾကိဳးစား
က်ေနာ္မရေလာက္ဘူး ဆိုတာ သိလိုက္လို ့ က်ေနာ္ စိတ္ေလွ်ာ ့လိုက္ပါျပီ
မမ ကို က်ေနာ္ ေနွာက္ယွက္ခဲ ့တာေတြ ခြင့္လြတ္ေပးပါ ။
ျပီးခဲ ့တဲ ့ပါတ္က မမကို ဆီကို နွင္းဆီပန္း လာထားရင္း က်ေနာ္ကား ဘီးေပါက္သြားတယ္
အဲဒီေန ့က မိုးေတြ လဲ အရမ္းရြာေနတယ္ အခု အဲဒီ မိုးေတြ မိျပီး က်ေနာ္ ဖ်ားေနတာ
တစ္ပါတ္ေက်ာ္ပါျပီ ဖ်ားေနရင္း က်ေနာ္ကိုယ္ ကို ၀မ္းနည္းျပီး စိတ္ေလွ်ာ ့လိုက္ပါေတာ ့သည္။
မမရဲ ့......က်ေနာ္ ရိႈင္းထက္
****************************
 

No comments:

Post a Comment