ႀကဳိဆိုပါသည္

♥♥သံေယာဇဥ္ပင္လယ္မွႏွင္းဆီကလိႈက္လွဲစြာျကိုဆိုပါ၏..အလယ္ေ၇ာက္လာသူအားလံုးကိုအထူးပဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္..လႈပ္လႈပ္သဲ၇င္တြင္းစကားေလးေတြအန္ခ်ရာပင္လယ္..Roseayemaung@gmail.comမွာေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ျကပါေစ.♥♥.

Friday, October 14, 2011

♥♥ က်မခ်စ္တဲ႔.မမ ကိုအေျကြးနဲ႔ယူသြားျပီ♥♥

♥♥ က်မခ်စ္တဲ႔.မမ ကိုအေျကြးနဲ႔ယူသြားျပီ♥♥

က်မငယ္တံုးကဘ၀ေလးကိုေပါ႔…….ေျပာျပမယ္--ေနာ္
က်မမွာမမ တေယာက္၇ိွတယ္ က်မတို႔ညီအမအလြန္ခ်စ္ျကတာ.ဘယ္သြားသြားတေယာက္
္မပါ၇င္မသြားတတ္ပါဘူး
.ခြဲထားလ႔ိုမ၇နိုင္ေအာင္ပါပဲ….က်မ .မမ.ကေလ အလြန္ေအးေဆးတယ္.၇ိုးသားတယ္္.
လွလဲအ၇မ္းလွတာေပါ႔…ေဖေဖေမေမနဲ႔
က်မ..အားလံုးေသာလူေတြြ…က မမကိုအ၇မ္းခ်စ္ျကတယ္
က်မနဲ႔မမဆို.ေက်ာင္းကပြဲ.၇ပ္ကြက္ပြဲေတြ…၇ံပံုေငြအတြက္.စတိတ္စင္ေပၚတက္ျပီ.သီခ်င္း္ဆိုလိုက္ ..လိုက္ေအာ္ေနတဲ႔သူေတြေပါ႔…တေန႔ေတာ႔မမကို..ေကာင္ေလးတေယာက္ကခ်ိတ္ တယ္
မမကလဲခ်ိတ္လိုက္တယ္…က်မ-မမကိုခ်စ္တယ္..သူမ်ားခ်ိတ္တာကိုနာမလိုဘူး
တကယ္ကို႔ နာမလိုတာပါ.မမေဘးမွာက်မခဲြမခြာအျမဲလိုက္ေနတယ္..အိပ္လဲမမနဲ႔အတူတူ.စားလဲမမနဲ႔အတူ…မခြဲဲြံမခြာ..တတြဲတြဲေနလာတာ…..ေလ..မမကမသံုးအျဖံဳးျကီးတယ္အျမဲတမ္းမမလက္ထဲ႔မွာပိုင္ျပတ္ေနတတ္တယ္ တာကိုက်မကအခြင႔္ေကာင္း၇တံုး..…ယူထားလိုက္တာေပါ႔ေနာ္…မမနဲ႔အျပင္ထြက္တိုင္း…က်မကမမကိုအျမဲတမ္း.မမဘာလိုခ်င္တယ္.ဘာစားခ်င္တယ္.ဘာပစၥည္း၀ယ္၀ယ္..က်မကအကုန္ေငြးထုပ္၇ွင္းေပးတာေပါ႔.မမက
အလကား၇ေတာ႔ေပ်ာ္ေနတယ္…
က်မေဖေဖေမေမေက်ြးတဲ႔မုန္႔ေတြကို.အကုန္မစားပဲ၀က္အျမဲခ်န္ျပီးသိမ္းထားတယ္.ေနာက္မမပိုက္ဆာလာတဲ႔ခါမမဆီျပန္ေ၇ာင္းတယ္…..မမကေ၇ာင္း၇င္.မ၀ယ္နိုင္ဘူး…မမမွာပိုင္ျပတ္ေနတယ္လို႔ေျပာေတာ႔က်မက..မမ .၇ပါတယ္.၇ိွတဲ႔ခါမွယူမယ္ေပါ႔….မမကေက်နပ္စြာအျပံဳးေလးနဲ႔ေလ…မမနဲ႔အျပင္ထြက္လယ္ေတာ႔.တေန႔စာကုန္က်ေငြေတြ က်မကပဲထုပ္၇ွင္းေပးခဲ႔တယ္.အိမ္ျပန္ေ၇ာက္ေတာ႔က်မက.စာ၇င္းအင္းနဲ႔မွွတ္ေ၇းထားတာ..ဒါေတြနဲ႔မလံုေလာက္ေသးပါဘူး.က်မ အက်ီၤေတြလံုခ်ည္ေတြ.အသံုးအေဆာင္အားလံုး
အေသးအမႊားကအစမမကိုျပန္ေ၇ာင္းတယ္.မမ.ေငြမေခ်နိုင္လဲေနာက္ွ၇ိွမွေပးလို႔ေျပာထားေတာ႔.က်မ.မမကလဲ..အလာကား၇တာပဲ၀ယ္တယ္ေပါ႔….ဘာပစၥည္းမဆိုအကုန္ေ၇ာင္း ေတာ႔
က်မ .႔မမကလဲယူထားတာခ်ည္းပဲေပါ႔..ေနာက္ကြယ္ကက်မစာ၇င္းအင္းနဲ႔ေ၇းမွတ္ထားတာ
ေအာ္ မမ မသိ၇ွာေလပါလာေနာ႔……..။
                                            အလကား၇တယ္……
.အလကားစား၇တယ္……
.အလကားလယ္၇တယ္…..။
ဆိုျပီမမေပ်ာ္ေနတယ္…
က်မကတဖက္လွဲျပီးျပံဳးေနတာမမမသိေလေ၇ာလား…
……………..ခိ ခိ……………
ဒီလိုနဲ႔ပဲ..တနစ္ဆိုတဲ႔အခ်ိန္ကုိိေ၇ာက္လာပါျပီ…မွတ္ထားတဲ႔စာ၇ငး္္ေငြေတြကလဲမနဲေတာ႔ပါလား…..မမကိုခ်ိတ္ေနတဲ႔ေကာင္းေလးကမမကိုလက္ထပ္ဖို႔ေတာင္းဆိုလာျပီ..ႏွစ္ဖက္မိဘေတြလဲသေဘာကိုခြိလို႔…မမကို.ခြဲဲ၇ေတာ႔မယ္ဆိုေတာ႔.က်မမ်က္၇ည္ေတြက်လာတယ္.ငိုတာေပါ႔…..အလကားသူမ်ားလက္ထဲမေပးလိုက္ခ်င္ဘူး…ေကာင္းေလးဖက္ကလာေတာင္းေတာ႔က်မ.မမ.လက္ကိုအတင္းဆုတ္ဆြဲထားတယ္ေလ ေကာင္ေလးကလဲမမလက္ကိုဆြဲထားတယ္..ေနာက္ဆံုးတားမ၇ေျပာလို႔မ၇ေတာ႔ဘူးဆိုတာက်မသိလိုက္တယ္…က်မမ်က္၇ည္ေတြတလေဟာက်ေနတဲ႔ျကားကေန…အားယူျပီးေျပာလိုက္တယ္…ေအ႔ ..ေနအံုး..ငါ႔မမကိုအလကားယူသြားလို႔မ၇ဘူး…လို႔ေျပာ၇င္း
.အိပ္ခန္းထဲ.ဲေျပး၀င္သြားျပီး မျကာပါဘူး.စာအုပ္ေလးတအုပ္ကိုင္ျပီးထြက္လာတယ္….

    ေ၇ာ႔…..ဒီမွာျကည္႔ ေကာင္ေလးကိုေပးလိုက္တယ္….
ေကာင္းေလး..ကဖတ္ျကည္႔ေနတယ္…
မမကမ်က္လံုးအ၀ိုင္းသားနဲ႔နားမလယ္၇ွာ……..
က်မကခါးေကာ႔ျပီးအျပံဳးမ်က္ႏွာနဲ.ေအာင္နိုင္သူပံုစံအခ်ိဳးေလး…..
ႏွစ္ဖက္မိဘေတြကတေယာက္မ်က္ႏွာတေယာက္အကဲခတ္ေနတဲ႔ပံုစံမ်ိဳး…..
….ခနျကာေတာ႔……ေကာင္ေလးလဲဖတ္ျပီးေ၇ာ……. 
               
…………….ဟိုက္………………..

ေကာင္ေလးကမမလက္ကိုအတင္းဆုတ္ဆြဲဲထားျပန္တယ္…
က်မကလဲျပန္ဆြဲထားတာေပါ႔…
ဘယ္ႏွယ္လဲ..၇ွင္းနိုင္မွ…မမကိုယူသြား….
လို႔ေျပာလိုက္ေတာ႔…..
ေကာင္ေလးက.ေခါင္းကိုတခ်က္ကုတ္လိုက္ျပီး ဘာျပန္ေျပာလဲဆိုေတာ႔
ငါလဲနင္႔အမကိုအေျကြးနဲ႔ယူသြားျပီ…တဲ႔

…..............တိန္……...........

က်မဘိုင္းကနဲလွဲက်သြားတယ္..က်မဘာဆိုဘာမွအျကားေတာ႔
မသိလိုက္ မျမင္လိုက္ေတာ႔ပါ……..။။။
က်မသတိ၇လာတဲ႔အခ်ိန္ေဆးရံုကုတင္ေပၚမွာ..
က်မသိလိုက္တာကက်မခ်စ္တဲ႔မမ ပါသြားျပီ…..
ဟီးဟီး…….ဟီး…..။။။။။။။။။

♥♥ ႏွင္းဆီေအးေမာင္.-2011-Oct-15=PM 3…သံေကာင္ယံ♥♥
                           



1 comment:

  1. ႏွင္းဆီေရ....မမပါသြားလဲ
    ဒီမွာ မမစံပယ္ရွိပါတယ္....အားမငယ္ပါနဲ႔ေနာ္...စတာပါ
    ခင္မင္တဲ႔ jasmine

    ReplyDelete