ႀကဳိဆိုပါသည္

♥♥သံေယာဇဥ္ပင္လယ္မွႏွင္းဆီကလိႈက္လွဲစြာျကိုဆိုပါ၏..အလယ္ေ၇ာက္လာသူအားလံုးကိုအထူးပဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္..လႈပ္လႈပ္သဲ၇င္တြင္းစကားေလးေတြအန္ခ်ရာပင္လယ္..Roseayemaung@gmail.comမွာေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ျကပါေစ.♥♥.

Friday, May 25, 2012

**ဒဏ္ရာတစ္ခုရဲ ့ ေလွ်ာ္ေၾကး**အပိုင္း(၅)

ေမာင္လြမ္းဆု (၀တၳဳ)

က်ေနာ္ ဘ၀မွာ ေက်ေက်နပ္နပ္ ရခဲ ့ရတဲ ့ ေဒၚခ်ယ္ရီ ရဲ ့ အခ်စ္ ေဒၚခ်ယ္ရီ ေၾကာင့္ ေသခဲ ့ရတဲ ့ က်ေနာ္ညီမေလး က်ေနာ္ဘ၀ျပိဳ ပ်က္ခဲ ့ရတယ္။
အခုေတာ ့လဲ ဘ၀အသစ္ဆိုတာ ေဒၚခ်ယ္ရီနဲ ့ေပါင္းျပီး ထူေထာင္ခဲ ့ရေပမယ့္ အဓိပၸါယ္ ရိွေပမယ့္လဲ အဓိပၸါယ္မဲ ့ခဲ ့တာလဲရိွပါတယ္။
က်ေနာ္ သူမ ကို ရခဲ ့တာ ညီမေလး အတြက္ လက္စား ေခ်ခြင့္ က အဓိပၸါယ္ရိွပါတယ္။ မခ်စ္မနွစ္သက္ပဲ နဲ ့သူမကို လက္ထပ္ခဲ ့ရတာကေတာ ့ အဓိပၸါယ္
မဲ ့ေနလွ်က္ပါ။
အရာရာတိုင္းကို အေကာင္းမျမင္ပဲ ၾကည့္ ခဲ ့တဲ ့ က်ေနာ္ကို ခြင့္လြတ္နားလည္စြာ ခ်စ္တတ္တဲ ့ ေဒၚခ်ယ္ရီကို ေလးစားေပမယ့္ ။ သူမရဲ ့ မာနတရား နဲ ့
လူတစ္ေယာက္ ကို မစာမနာ ေျပာဆိုမူေၾကာင့္ က်ေနာ္ညီမ အသက္တစ္ေခ်ာင္း
 စေတးခဲ ့တာနဲ ့ပါတ္သက္ရင္ေတာ ့ က်ေနာ္အတြက္ေတာ ့ ဒီကမာၻမွာ
အမုန္းဆုံးလူဆိုရင္ေတာ ့ သူမပါပဲ။
အခု ေတာ ့ သူမနဲ ့ က်ေနာ္ရဲ ့ အိမ္ေထာင္ သက္တမ္း ေျခာက္လျပည့္ခဲ ့ပါျပီ။ ဒီေန ့ သူမ ကုမၸဏီ က ျပန္လာတာ နည္းနည္းေနာက္က်ပါတယ္။
က်ေနာ္ လဲ အိပ္ခန္းထဲ က ကုတင္ေပၚမွာ ခဏအနာယူေနခ်ိန္ သူမ အခန္းထဲ သို ့၀င္လာပါတယ္။
ေဒၚခ်ယ္ရီ ေျပာလာတဲ ့ စကားကို ၾကားလိုက္ရေတာ ့ က်ေနာ္ ရင္ေတြ အရမ္းတုန္လာျပီး ေက်နပ္မူအျပည့္ကို လဲ ရလိုက္ပါတယ္။

ေမာင္... ေမာင့္ ကို မမ ၀မ္းသာစရာ စကားေျပာမို ့ေမာင္...
က်ေနာ္လဲ ေအးေအးေလးပဲ ျပန္ေမးလိုက္ပါတယ္။
....ဘာလဲ...မမ
...မ မွာ ေမာင္နဲ ့ရတဲ ့ရင္ေသြးေလး ရိွေနျပီ...
......ဘာ...မ ဘာေျပာလိုက္တယ္....
မ..မွာ ရင္ေသြးေလး ရိွေနျပီလို ့ ေျပာတာ ေလ.. ေမာင္က ဘာျဖစ္လို ့လဲ...
..ဒါဆိုရင္ ေမာင္ႏြား ျဖစ္ျပီေပါ ့....
က်ေနာ္စကားလဲ ၾကားလိုက္က္ေရာ မမ မ်က္နွာေတြ နီရဲ လာျပီး။
...ေမာင္.. ေမာင္ဘာေျပာလိုက္တယ္...
...ဟုတ္တယ္ ..ေမာင္ ႏြား(လုံး၀) ျဖစ္သြားျပီ...
က်ေနာ္ လဲ လွ်ိဳ ့၀ွက္စြာသိမ္းထားခဲ ့တဲ ့ ေဆးစစ္စာရြက္ကို ျပလိုက္ပါတယ္။
...ဒီမွာ ၾကည့္ ဒါ ေမာင္ ေဒါက္တာ သက္ခိုင္ နဲ ့ျပခဲ ့တဲ ့ေဆးစစ္ခ်က္ ပဲ....
ေဒၚခ်ယ္ရီတစ္ေယာက္ က်ေနာ္ေပးလိုက္ တဲ ့စာရြက္ကို ၾကည့္ျပီး အံ ့ၾသသြားကာ က်ေနာ္မ်က္နွာကို အေသခ်ာၾကည့္ျပီး။
....ဘာ..ေမာင္ ့မွာ ဒီတစ္သက္ ကေလးမရနိုင္ဘူး....ဟုတ္လား...
...ဒါဆို မ ဗိုက္ထဲ က ကေလးက ေမာင္ကေလးမဟုတ္ဘူးလို ့ ဆိုလိုခ်င္တာေပါ ့.....
...က်ေနာ္ ဘာမွ မေျပာခ်င္ေတာ ့ဘူး....ရွင္းေနတာပဲ...
ေဒၚခ်ယ္ရီ တစ္ေယာက္ အရမ္းစိတ္ေတြ တိုလာျပီးက်ေနာ္ကို ေအာ္၍ ေျပာပါေတာ ့သည္။
...ဒီမွာ ရွင္ က်မ ကို ဘယ္လို မိန္းမစားထင္လိုက္တာ လဲ...ဒီကေလး ဟာ ရွင္ ့ ကေလးမဟုတ္ေတာ ့ ဘယ္သူ ့ကေလးျဖစ္ရမွာလဲ...
...ဒါကေတာ ့ ကာယကံရွင္ ကိုယ္တိုင္ အသိဆုံး ရိွမွာပါ...က်ေနာ္ကို ဘာမွ လာရွင္းမျပပါနဲ ့ေတာ ့ ဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ ဘာမွာ မၾကားခ်င္ေတာ ့ဘူး....
..အိမ္ေထာင္ေရး ေဖာက္ျပန္ေနတဲ ့ မိန္းမကို သိသိၾကီးနဲ ့ဆက္ေပါင္းေနရေအာင္. က်ေနာ္က လူ အသိတရား ရိွတယ္..
...ဒါဆို..ရွင္ဘာျဖစ္ခ်င္လဲ..ေျပာ..
..ရွင္းရွင္းေလးပဲ ကိုယ့္ ကေလး မဟုတ္မွန္း သိသိနဲ ့ေတာ ့ တစ္သက္လုံး အေဖ ေခၚမခံနိုင္ဘူး...
..ခင္မ်ား နဲ ့က်ေနာ္ ကြာရွင္းမယ္...ဒါပဲ...
...ရတယ္ ေလ...ခ်ယ္ရီ ဆိုတဲ ့ မိန္းမကလဲ ဘယ္တုံးက မွ သူမ်ား ေအာက္က်ိဳ ့ခဲ ့တဲ ့မိန္းမ မဟုတ္ဘူး....
...ရွင္ ကို အထင္ၾကီးခဲ ့ သမွ် ခ်စ္ခဲ ့သမွ် က်မ အမွား လို ့ပဲ မွတ္မယ္...
..ဒီကိစၥ ကို လဲ ရွင္ေျပာတဲ ့ ေဒါက္တာ သက္ခိုင္ ဆိုတာ က်မ ေတြ ့မယ္...
..အခု ခ်ိန္မွာ ရွင္ ကြာရွင္းခ်င္ေနပါတယ္ ဆိုရင္ေတာ ့ က်မ ဘက္က လိုက္ေလွ်ာ ျပီးသားပဲ...
အဲဒီေန ့က စျပီး ေဒၚခ်ယ္ရီ ရဲ ့ အိမ္ေပၚက ေနက်ေနာ္ ဆင္းလာခဲ ့ပါသည္။
အခုေတာ ့ ေဒၚခ်ယ္ရီ တစ္ေယာက္ ေတြ ့ျပီေပါ ့ က်ေနာ္လို ခ်င္တာ ဒါပဲ သူမကို တစ္သက္လု ံး စိမ့္စိမ့္ျပီး ေတြးရင္း တစ္သက္လုံးခံစားေနရမယ့္
အျဖစ္မ်ိုဳးကို လိုခ်င္တာ ရခဲ ့ျပီ။ ေဒၚခ်ယ္ရီ ေရ က်ေနာ္ လိုခ်င္တဲ ့ခင္မ်ားစီက က်ေနာ္ ညီမ ရဲ ့ေလွ်ာ္ေၾကးဆို တာ ဒါပဲ မာနဂုဏ္ ေမာက္ၾကြားျပီး မစာမနာ ေျပာတတ္တဲ ့ ခင္မ်ား အခု ေတာ ့ ေယာကၤ်ား ပစ္ခဲ ့တဲ ့ကေလးတစ္ေယာက္အေမ အျဖစ္ နဲ ့
ေလာကၾကီး ကို အပိုးၾကိဳးေနပါေစေတာ ့။
က်ေနာ္ တာ၀န္ေတြ ေက်ခံဲ ့ျပီမို ့က်ေနာ္ အေမ ရိွတဲ ့ ေမြးရပ္ဇာတိေလးကို ျပန္ခဲ ့ပါျပီ။
ေဒၚခ်ယ္ရီတစ္ေယာက္ ေဒါက္တာ သက္ခိုင္ ရဲ ့ဖုန္းကို ေခၚလိုက္ပါျပီ။
ဟဲလို.... ေဒါက္တာ သက္ခိုင္ ပါလားရွင္.....
ဟုတ္ ေဒါက္တာ သက္ခိုင္ နိုင္ငံျခား ခရီးထြက္ေနပါတယ္....
ဟုတ္ ေက်းဇူးပါပဲရွင္....
အေရးထဲ ဆရာ၀န္ က ခရီး ထြက္ေနေသး ေဒၚခ်ယ္ရီ ဘာလုပ္လို ့ ဘာကိုင္ရမွန္းမသိ စိတ္တိုတို နဲ ့ပဲ ဖုန္းကို ပိတ္လိုက္ရပါေတာ ့သည္။
က်ေနာ္ရြာက ထြက္လာစဥ္က ဘယ္သူ ကို မွ အသိမေပးခဲ ့သလို အခု ရန္ကုန္ကထြက္လာေတာ ့လဲ ဘယ္သူ ကို မွ အသိမေပးခဲ ့ပါ က်ေနာ္ ေတာရြာက
လာခဲ ့တယ္ဆိုတာကို လဲ ေဒၚခ်ယ္ရီလဲ မသိခဲ ့ပါ အေမ ကို ေတြ ့ ခ်င္ေစာနဲ ့ ရြာကို ျပန္ေရာက္ခဲ ့ပါျပီ အေမ ့ရဲ အိမ္ကေလးက ေတာ ့
ေသာ ့ခတ္၍ ထားတာ ေတြ ့ လိုက္သျဖင့္ ဟိုၾကည့္ ဒီၾကည့္ ၾကည့္ေနခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ္ ဦးေလး ေရာက္လာျပီး။
..မင္း..ျပန္လာေသးတယ္ေနာ္....
..ဦးေလး အေမ ေရာ...
..ေအး ခရီးေရာက္ဆိုသလိုပဲ ဒီကိစၥ မေျပာလို ့ မရတဲ ့စကားဆိုေတာ ့ ေျပာရေတာ ့မွာပဲ...
..မင္း အေမ ကို ေတြ ့ခ်င္ရင္ ေတာ ့ သခၤ်ိဳင္းကို သြားေပေတာ ့...
....ဗ်ာ...
က်ေနာ္ ေခါင္းေတြ ပူထူလာျပီး အေမ................................ လို ့ ေအာ္ေခၚရင္း က်ေနာ္ သခ်ၤိိဳင္း
ကို တစ္ခါထဲ ေျပးထြက္ခဲ ့ပါေတာ ့သည္။
သခၤ်ိဳင္း မွာ ေရာက္ေတာ ့ ညီမေလးရဲ ့အုတ္ဂူ ေဘး မွာ အေမရဲ ့ အုတ္ဂူေလးကို ေတြ ့လိုက္ရေတာ ့။
က်ေနာ္ရဲ ့ကမာၻ ပ်က္ပါျပီ က်ေနာ္ ညီမေလးအုတ္ဂူနဲ ့ အေမ ့ရဲ ့ အုတ္ဂူ ၾကားမွာ အုတ္ဂူ မ်ားကို ေခါင္းနဲ ့ေဆာင့္ရင္းေအာ္၍ ငိုေနရပါေတာ့ သည္။
........................အေမ ့.............
...ဘယ္လို ့ ျဖစ္ရတာလဲ အေမရယ္....
..သားကို ခြင့္ လြတ္ပါ.....
...ညီမေလး အခု အကို ညီမေလးအတြက္ တာ၀န္ ေက်ခဲ ့ပါျပီ......
...အေမ... အေမ ့သမီးရဲ ့ ေလွ်ာ္ေၾကးကို သားရခဲ ့ျပီ...
..အဲ ဒါကို အားရ ၀မ္းသာ အေမ ့ကို ေျပာျပခ်င္လို ့ သားျပန္လာခဲ ့တာ....
..အေမ သားကို ဘာျဖစ္လို ့ မေစာင့္ တာလဲ ့အေမရယ္....
...အခု အေမ မရိွ ေတာ ့ သားဘ၀လဲ မရိွေတာ ့ဘူးေပါ ့.....
...တမလြန္ ဘ၀က အေမ နဲ ့ ညီမေလးတို ့ရယ္....
...အခုေျပာေနတာေတြ ၾကားသိျပီး ခြင့္လြတ္နားလည္ေပးၾကပါ...
က်ေနာ္ အခု လို အသဲ ထန္ ငုိေနတဲ ့အခ်ိန္မွာပဲ ေနာက္က က်ေနာ္ပုခုံးကို လာကိုင္လိုက္လို ့ ၾကည့္လိုက္တဲ ့အခ်ိန္မွာေတာ ့...................................။

****************************

No comments:

Post a Comment